شنبه ۷ مهر ۱۴۰۳

فيلم‌هاي سينمايي را رايگان ببينيد!

يوتيوب

دوشنبه ۲۸ آبان ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۵:۰۰


به نظر مي‌رسد که يوتيوب قصد دارد سرويس جديدي را به پلت‌فرم خود بيافزايد که به کاربران اجازه مي‌دهد در آن به تماشاي رايگان فيلم‌هاي سينمايي موردعلاقه خود بپردازند.

وايمکس نيوز- پس از آنکه امکان پخش و تماشاي رايگان برخي از فيلم‌هاي سينمايي در برخي از سرويس‌هاي پخش آنلاين و استريم ويديويي همچون روکو (Roku) ممکن و ميسر شد، حالا به نظر مي‌رسد يوتيوب نيز بعنوان بزرگترين پلت‌فرم پخش آنلاين ويديو در جهان تصميم گرفته است که قابليت جديدي را به بخش «Movies & Shows» اضافه کند که تا قبل از آن چنين امکاني وجود نداشت.

گفته مي‌شود که اين مجموعه هم‌اکنون تنها 100 فيلم برتر و منتخب از فيلم‌هاي قديمي همچون Terminator، Rocky و Agent Cody Banks را شامل مي‌شود و قرار است در آينده به اين مجموعه فيلم‌هاي جديدتر و بهتر ديگري نيز اضافه شود. البته لازم به ذکر است که انتظار مي‌رود فيلم‌هايي که چند سال از تاريخ پخش و اکران سينمايي آنها گذشته باشد، صرفا به اين مجموعه اضافه خواهند شد.

يوتيوب البته اعلام کرده است که تماشاي رايگان فيلم‌هاي مذکور مستلزم تبليغات و اگهي‌هاي بازرگاني به هنگام پخش فيلم است تا بتواند از اين طريق درآمدهاي مورد نياز خود را کسب کند.

اين خبر بدون شک براي خيل عظيمي از کاربران يوتيوب و علاقمندان به فيلم‌هاي سينمايي خبر خوب و خوشايندي محسوب خواهد شد چرا که آنها مي‌توانند فيلم‌هايي را که قبلا موفق به تماشاي آن در سينما يا تلويزيون نشده‌اند، به صورت رايگان بر روي پلت‌فرم يوتيوب و در خانه خود ببينند.

منبع: ايسنا

دیدگاه ها و نظرات :

captcha
ارسال
اشتراک گذاری مطالب

آخرین مطالب آرشیو

پربیننده‌ترین مطالب آرشیو